3 Aralık 2011 Cumartesi

vay arkadaş...

şu 2pm'in Republic of 2pm albümünü dinlediğim dakikalarda gördüğüm bazı twitler ve bazı facebook mesajları bana arkadaşlık bu kadar ucuz mu dedirtti.
gerçekten şöyle adam akıllı oturup düşündüğünde boku bokuna kalkmış bazı götler bir anda sağlam arkadaşlıkları silebiliyorlar. ben mi safım be arkadaş. belaların belası başımın belası bir kardeşim var ve sağolsun bunun bir pepelek arkadaşı üniversiteye gittiğinden beri değiştiğini kabul etmez oldu. kızla tanıştığımda makyaj anlayışı bir kalem bir rimelken şimdi assolist modeli takılmaya başlamış. hayır korkuyorum daha ilk senesi üniversitede kaşar olacak 4 senede gidip başını serserinin biriyle belaya sokturacak ondan çocuk aldıracak fln.
yuh... tamam abarttım ama olmayacak şeyler değil bunlar.
yığınla arkadaşım var sağlam arkadaş dediğim her biriyle bir tartışmamız hararetli bir muhabbetimiz olmuştur. bazıları tipimden donumun rengini bile tahmin edebilir. ne olursa olsun bu adamlar benim hayatımda. bir yanlışları olduğunda ya da beni rahatsız eden birşey yaptıklarında söyleyemeyecek miyim?
neyim lan ben o zaman bostan korkuluğu mu? söylediklerimi sallamayacaksanız s.ktirin gidin lan hayatımdan.
ben sizin lafınızı dikkate alıyorsam sizde benimkini dikkate alacaksınız. ben burada borazancı başı değilim.



hayır yani karşımdakinin yaşına bakmadan akıl veririm bu doğru ama karşımdaki benden küçükse ondan fazla bir bildiğim vardır di mi?
ben gördüklerime göre akıl verirken bu pepelek olmayan beyni ile beni nası sallamaz yani. benden büyük olan arkadaşlarım bile yeri geliyor benden akıl alıyor.  demek ki kafası çalışan bir adamım.
kimseyi dış görünüşünden yada düşünce tarzından dolayı yargılamadım. tarafsız bir görüşüm olduğunu ve doğru yolda ilerlemeleri için söylediğim şeyleri neden  neden neden neden neden s.kine sallamaz ki bir insan....
hişt lan kuş beyinli pepelek adam ol...
buldumcuk çükünü koparırım senin....
ipini koparmış it gibi dolaşırsan eğer uyum sağladığın 3günlük tiplerden önce belediye zehirler seni haberin olsun........
abla tavsiyesi..... laf dinle.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder