23 Kasım 2011 Çarşamba

ne desem laf değil...

başlıktaki gibi cidden ne desem laf değil. neler oluyor nereye gidiyorum bilmiyorum.
cidden bir işim olsun istiyorum ama bana git şu teacher i observe et falan diyorlar.
observe ede ede ebem...
hayır yani ben observe ettiklerimi bir de müdüre yolluyorum. kullanılıyor muyum ne?
aman neyse herkesin başına gelebilir. gerçekten de bazı problemler var bazı bazı derslerde.
yabancı örtmenler eğer işini biliyorsa mükemmel oluyor dersler yada türk hocalar gerçekten yaptıkları işi sevip yapıyorlarsa ve tek istedikleri birşeyler öğretmekse iş bitmiştir. ben şu an sadece izliyorum belki birşeyler kaparım diye.


dipcik not: şimdiye kadar dersine girdiğim sınıflardan her biri bana bayılmış hihihihihihiihihiiii. iyi bir öğretmen miyim ne =P


herneyse şımarmadan konuyu dağıtmadan ben birşeylere uğraşmaya çalıştıkça başkalarını merdiven olarak kullanman gerektiğini anladım
hiç kimseyi kötülemiyorum herkes yaptığında iyi diye düşünüyorum. ya ben safım yada onlar iyi rol yapıyo...

anyway cicişler
han kaçar....
başka alemlere dalar....

2 yorum:

  1. bahsettiğiniz konu malesef ülkemin acı gerçeği.Bu acıyı hangimiz çekmiyoruz ki??

    YanıtlaSil
  2. vallahi artık birşeyler yoluna girmeye başladı gibi...
    umuyorum herkes ve sizin içinde herşey dilediğiniz gibi olur...
    yorumunuz için teşekkürler...

    YanıtlaSil